Doortje-en-Henk.reismee.nl

Merida en Palenque

Gelukkig we hebben weer wi-fi. Als God het wil zouden de Maya ,s zeggen komt alles goed. We hebben nu 2 dagen in Mexico achter de rug en vermaken ons prima . Woensdag hebben we een bezoek gebracht aan de eerste tempel van de Maya,s in Chitzen Itza. Heel indrukwekkend als je beseft dat het zo oud is. Wel was het ontzettend warm, zodat er zelfs en vrouwtje uit onze groep flauw viel. Ja het is even wennen aan de temperatuur. Na ons bezoek aan de tempel gingen we naar een werkplaatsje waar men prachtige dingen maakte van de mineralen die hier worden gevonden. Kwarts, onyx, goud, zilver, jade etc. ook kregen we natuurlijk een demonstratie tequila drinken en moesten we gelijk examen doen. Daarna een duik in (wat ik het mooiste vond waarin ik ooit gezwommen had) een cenote. je zwom in koud kristalhelder water diep onder de grond, met boven je de lianen en plantengroei en regenwater en een blauwe lucht. Je voelt je een soort van zeemeermin in een Mexicaans sprookje. Onze lunch werd opgefleurd door dansende Maya,s en was erg lekker. Omdat we uitgeteld waren doken we gelijk het bed in want de volgende dag is het om 6 uur op. Ik stop nu even want ik moet gaan ontbijten, hopelijk kan ik vanavond weer verder met het verslag. Heel veel liefs van ons

Reacties

Reacties

Eric

Wat klinkt die duik in die cenote super zeg!
Fijn dat jullie het leuk hebben.
Groet Eric Roelofse

ria vd heuvel

klinkt fantastisch wacht opo het volgende verhaal

Miep

Wat fantasisch echt iest voor jou Doortje,maar je maakt het wel spannet voor ons,ik kan niet wachten op het volgende verhaal van jou.

Ans

Ik stel me jou zo voor als Little Mermaid!! Maar alle gekheid op een stokje het klinkt geweldig! Ik heb even gegoogled op plaatjes van een cenote en werkelijk het lijkt mij echt fantastisch! Jullie zijn bofkonten! Ik ben vanaf nu even een weekje offline, daarna pak ik graag de draad weer op. Groetjes aan jullie alle twee!

ria

wat geweldig die tempel veel plezier nog

wil

geweldig dat we even met jullie mee mogen kijken via de p.c maar in het echie lijkt het mij fantastisch .
Hoe gaat het met Henk? Geniet maar lekker verder tot de volgende keer.
l.gr. Wil

Bep

Het lijkt mij geweldig geniet ervan.
Alles goed met Henk.
Tot de volgende keer.
groetjes Bep en Henk

Nicole

Altijd leuk om een reisverslag te lezen waar ik zelf ook geweest ben.
En je weet wat ik aan die reis heb ovet gehouden.....
Geniet ervan.
Kijk uit naar het volgende verhaal.
X Niek

Gerda en Ruud

Je verhalen gelezen klinken geweldig het weer is er beter als hier het regent en koud.
We kijken uit naar de volgende brief.
groetjes

Jac en Jorg

Wauw gaaf zeg!! Ik blijf jullie volgen hoor!
xxx uut Frankriek

doortje.huting@planet.nl

ik had het kunnen vertellen hoe mooi dat het is.
stuur maar een beetje mooi weer hier heen.
gr ina

Anneke en Jan

Koud, kristalhelder water is goed voor de huid. Alles strak. Blijf je jong bij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!