Doortje-en-Henk.reismee.nl

Wat is het leven toch zwaar

21 oktober. Op naar onze strandvakantie in Playa del Carmen. We nemen afscheid van sommige uit onze groep die niet in ons hotel verblijven en eerder naar huis gaan. Het weer is fantastisch dus het wordt nu lekker eten, zwemmen in zee en in een van onze zwembaden, boekje lezen, een beetje slenteren langs de boulevard en vooral ontspannen en genieten. Maar je weet bij mij natuurlijk nooit wat er nu weer op mijn pad komt. Freek is gelukkig goed hersteld en vanavond mogen de hechtingen uit zijn voorhoofd. Ik heb intussen de naam Florence Nigthingale gekregen van onze reisleidster en dat voelt goed. Met Henk gaat het prima al heeft hij wel een paar zware momenten gehad en de pijnstillers volledig ingenomen . We gaan nu zijn pootje rust gunnen. Ook mijn hoofd zit vol van alle indrukken die ik op deze reis heb opgedaan dus die ga ik lekker liggend onder een parasol van me af zitten schrijven. Ik kan wel al alvast zeggen dat ik de reis van mijn leven heb gehad, nooit saai, avontuurlijk, verrassend, prachtige natuur, afzien, emotioneel, samen met Henk genietend van alles wat op ons pad kwam. Steeds met andere uit onze groep aan tafel gezeten of een uitstapje gemaakt. Terwijl ik dit zit te schrijven in de bus begint de lucht weer te dreigen dus wat hangt er nu weer boven ons hoofd , afwachten maar weer want dat weet je hier maar nooit...... Toen we bij ons ressort aankwamen stond de zon weer hoog aan de hemel. Je waant je hier in het paradijs, zon, zee , parelwit strand, 3 geweldige zwembaden, ligstoelen,hangmatten, massages, overheerlijke buffetten, allerlei cocktails, of wat je maar wenst te eten of te drinken en gaat dan de hele dag zo door. En dat alles kost dan ook nog eens geen rooie cent. Wat vermoeiend hè? Hihi. Wat hebben we nog meer te wensen niks toch. Jammer dat we het niet met jullie kunnen delen ,jullie zullen het moeten doen met de film en de foto , s . Wifi is het enigste dat je hier moet betalen en dat is verschrikkelijk duur. Dus dit is waarschijnlijk het laatste bericht vanuit Mexico want wij hebben het te druk met genieten. Dikke knuffel van ons. Marit en Lotte opa en oma komen over 5 nachthemd weer thuis om jullie een dikke knuffel te geven. Doeiiii

Reacties

Reacties

Miep

Het lijkt mij een hele belevenis wat jullie allemaal mee hebben gemaakt,geniet maar lekker,want het is zo voorbij.
Liefs uit Holland

Ans

Wat een saai leven hebben jullie! (schater,schater!)
Maar maak er nog het beste van want de tijd vliegt en voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerlandje.
Volgens de voorspellingen wordt het kouder dus als jullie weer thuis zijn geen ligstoelen, hangmatten, cocktails maar dikke jassen en dat heeft ook weer zijn charme!!
Groetjes en tot gauw!

Linda

Wat fijn dat jullie zo'n schitterende reis hebben gehad! Geniet nu lekker van de welverdiende rust!! We zijn erg benieuwd naar de foto's!
Veel plezier nog, heel veel liefs
Eric, Linda Marit en Lotte

Anneke en Jan

Wat vliegt de tijd. Zo vertrek je en zo ben je weer thuis. Het echte verhaal moet waarschijnlijk nog komen, maar wij hebben in ieder geval genoten van de momenten dat jullie ons meenamen door dit deel van onze prachtige aarde.

Geniet van jullie laatste dagen aldaar.

Anneke en Jan

ria en paul

Doortje en Henk

geniet maar lekker jammer dat we geen verhalen meer krijgen was er al aan gewend 'geraakt maar nog een mooie week groetjes paul en ria

Bep

Fijn dat het met Henk ook goed gaat.
Geniet van de laatste dagen met eten en drinken en van de rust. Jammer dat wij geen verhalen meer krijgen
Maar nog een mooie week.

L Groet Henk en Bep

Jacqueline

Ik heb echt medelijden met jullie twee hoor, hoe hou je het vol, ik snap dr niks van;)
Nog veel plezier saampjes!
Liefs uut Frankriek

Ruud en Gerda

Laatste berichtje gelezen, jullie hebben het goed naar de zin.Gaat naar omstandigheden goed met Henk zijn heup lees ik,houden zo.Een goede terug reis en wij zien jullie gauw weer, (het is hier niet erg warm maar daar wen je wel weeraan). Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!