Doortje-en-Henk.reismee.nl

Bezig met de voorbereiding van onze rondreis door Mexico, Guatemala, Honduras en Belize

Zoals jullie wellicht weten gaan wij op 9 oktober a.s. weer een verre reis maken. De voorbereidingen en de voorpret zijn al in volle gang.

Wij hopen samen weer te gaan genieten van alle avonturen en van de mooie dingen die we onderweg ongetwijfeld zullen tegenkomen.

Graag willen we jullie hiervan mee laten genieten en wij hopen natuurlijk ook op enige reacties van jullie kant, zodat we toch ook een beetje weten wat er in Nederland gebeurd.

Mocht je geen belangstelling hebben laat het mij dan even weten dan verwijder ik je van mijn mailinglijst.

Veel lieve groetjes,

Doortje

Reacties

Reacties

ria vd heuvel

doortje

dat lijkt me leuk om met jullie mee te genieten

Miep

Doortje dat lijkt mij geweldig,zo reis ik toch met je mee

Ans Wiecherink

Wat ben je weer druk geweest om iets op touw( o nee, online) te zetten!
Natuurlijk zijn wij erg benieuwd waar jullie zoal verblijven!

Jac en Jorg

Uiteraard willen wij weten hoe het jullie vergaat! We zijn hartstikke benieuwd hoe het daar is, en wat jullie mee maken!
Liefs Jac

ria gerrits

dat is leuk om mee te kunnen genieten

Anneke en Jan

Wat dacht je. Natuurlijk reizen wij mee.

Ton en Annelies

Oh wat leuk reizen we gezellig met jullie mee
Een voordeel !!!!!!je heb geen last van ons

Anneke en Jan

Nog maar een paar dagen en dan.......Lekker genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!