Doortje-en-Henk.reismee.nl

Bijna aan het eind van de rondreis

Vrijdag 19 okt om 1/2 5 ging de wekker en na een kop koffie en een zoet broodje vertrokken we naar Tikal. Genoten van een pittige wandeling door het regenwoud met toekans en allerlei vreemde vogels in de bomen. Ook zaten de bomen vol met slingerapen en eekhoorns. De gids peurkte met een stokje bij een grote boomwortel en daar verscheen een levensgrote tarentula Zo,n grote harige spin. Ook zagen we neusbeertjes op zoek naar voedsel. Toen we aan het eind van de wandeling koffie gingen drinken zaten we bij een watertje waar kleine krokodillen lagen te loeren naar ons . Om 11 uur gingen we weer naar ons hotel in Flores waar we op ons balkon een prachtig uitzicht hadden op het meer van Pet'en. Henk moet even plat anders trekt hij het niet. Dus wij hebben lekker gerelaxt en nog even gezwommen zodat we vanavond weer lekker fit zijn als we met de hele groep gaan eten in het stadje. Wat gaat de tijd toch snel vooral als je vakantie hebt. Hoe is het in Nederland ? Alles ok? Wij vermaken ons prima al mis ik natuurlijk de knuffels van Marit en Lotte. Ik zie hier net de zon prachtig in het meer zakken dus ga snel op weg naar mijn camera. Heb al meer dan 2000 foto,s geschoten dus meer dan genoeg materiaal voor mijn fotoboek. Heel veel liefs vanuit Guatemala. Morgen gaan we naarBelize eens kijken hoe het er daar uitziet. Doeiiiiioo

Eric

Groetjes hier van Lotte en Marit. Wij missen jullie! En kijken er naar uit om weer lekker te knuffelen. Maar geniet lekker van de laatste week, heerlijk in de zon!

Bep

Alles wel goed met Henk. zal best mooie geweest zijn in het regenwoud en vooral die harige spin.maar geniet nog van jullie laatste week.

l groet Henk en Bep

Jacqueline

Wat vliegt de tijd he! Maar ik heb de indruk dat jullie met volle teugen genieten!
Ook ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Liefs uut frankriek

Miep

Och wat zielig voor Henkie dat hij ff plat moest,maar het komt vast wel weer goed met hem.En voor de foto,s moeten we maar een weekend voor vrij houden.
Liefs van Hans en Miep