Doortje-en-Henk.reismee.nl

Flores

Donderdag heerlijk geslapen na een zeer vermoeiende dag . We wonen in cabanas in een prachtig resort in de tropen vast aan de rivier de Rio Dulce. Bij aankomst werd ik welkom geheten door een Schorpioen die boven mijn bed zat . We hebben een prachtige boottocht gemaaktoverde rivier naar het Caribische Livingstone. Dwars door de mangrove waar prachtige vogels te zien waren. Geweldige plaatjes kunne n schieten ook van de indianen in hum bootjes. Je zat hier echt in de Caribien. Ook het plaatsje Livingstone was een hele belevenis. Het was of de tijd stil stond zo relaxt . Overal zag je rasta en big mama,s. We hadden een heerlijke middag en na nog even gezwommen te hebben vertrekken we naar Flores. S,avonds heerlijk samen gegeten aan het meer. Snel naar bed want om 1/2 5 gaat de wekker . Liefs van ons en bedankt voor alle lieve reacties

Nicole

Dit is geen vakantie waar je kunt uitslapen. Maar de belevenissen zijn er niet minder om. En dat uitslapen wordt aan het einde van de reis vast wel goed gemaakt.
Veel plezier. X Nicole

WIL

Gefeliciteerd nog we hebben al heel wat geproosd!
bij dees mooie verhalen zullen wel prachtige foto`s zijn.
Mooie wegen heb je zeker nog niet gezien?

Geniet maar van het mooie en vooral van het weer .
l.groet

Bep

Kun je nog geen foto,s plaatsen ben er heel beniet naar.
de verhalen lezen is al een belevennis geniet er verder van en tot het volgende verhaal ik kijk er naar uit.

Liefs van Henk en Bep

Miep

wat is het toch heerlijk om de verhalen te lezen,wat jullie allemaal mee maken,super Doortje.
Maar ik ben wel benieuwd naar jullie foto,s

Ruud

Verslagje gelezen van jullie,het is er mooi zoals je schrijf Henk zal toch wel geweten hebben wat hij met dat beest moest doen.Nou tot volgende keer.