Doortje-en-Henk.reismee.nl

Guatemala dag 2

Maandagmorgen aan het meer geontbijt met uitzicht op 3 vulkanen adembenemend mooi. Daarna met een bootje over het meer naar een aposteldorpje. Indianen in klederdracht verkochten hum handelswaar en er was een kleurrijke markt. Toen we een bezoek brachten aan de god Maximom (Google maar eens) gebeurde er weer iets geks. Een iemand mocht naar binnen om een foto te maken en uitgerekend ik werd uitgekozen. Eenmaal binnen voelde ik een hele nare energie en een afkeer van die man. En ja hoor mijn fotocamera weigerde en wat ik ook probeerde ik kon er niks meer mee. Ik voelde me steeds woedender worden en ben snel naar buiten gegaan. Volgens onze gids overkwam dat wel meer mensen want hij stond te boek als een naar mannetje. Eenmaal buiten werkte mijn camera weer prima en was ik weer de oude Door. Toen we terug kwamen bij ons hotel bleek er een aardbeving te zijn geweest terwijl wij op het meer zaten. Dit is nog eens vakantie van het ene in het andere, de ying en de Yang . Ik geniet van elke seconde. Met Freek gaat het gelukkig weer wat beter al zit zijn oog helemaal dicht en is zijn rechterkant helemaal opgezwollen . Hij heeft een nieuw jasje gekocht want de zijne stond stijf van het bloed. Wij kwamen nog langs het armetierige ziekenhuisje op. Na een bezoekje aan een lokale markt waar de gekste dingen en uitgedoste guatemateken gaan we weer verder naar onze volgende stop en de lunch . Daarna nog even door de rosse buurt waar de meisjes in klederdracht hun diensten aanboden. Onze reisleidster kent in het stadje een salsa leraar ik ga morgen met een stel meiden een salsa lesje volgen en henk gaat met de mannen naar de kroeg. Ja je bent nooit te oud te leren toch? Zoals jullie zien vermaken wij ons prima en zit ik boordevol met verhalen die ik hier niet allemaal kwijt kan. Schrik niet maar henk en ik gaan vanavond het klooster in. Veel liefs vanuit een kleurrijk zonnig Guatemala . Marit, Lotte Lin en Eric een dikke kus

Reacties

Reacties

ria vd heuvel

hoop niet dat jullie jezelf gaan bekeren

groet vanuit beuningen

Nicole

Jeetje wat een avonturen beleven jullie. Fijn dat het met Freek weer wat beter gaat. En natuurlijk beleef jij weer zo iets met je camera!
Geniet van het klooster en het salsadansen.
X Niek

Miep

Ik hoop wel dat je nog uit dat klooster kom,je weet maar nooit.je ziet het wel met die camera van jou.

liefs en groetjes uit Gendt

Linda

Wat een verhalen en avonturen allemaal! We zijn blij dat jullie het erg naar jullie zin hebben!! Geniet er lekker van en hele dikke kus en knuffel terug!!

Groetjes Linda, Eric Marit en Lotte

Bep

Geniet van het salsa dansen dan kun je het ons ook leren


Groetjes uit gendt

Jac

Tja Door, er is meer tussen hemel en aarde...ook dingen die je niet kunt verklaren.
Het lijkt me allemaal erg mooi en verschrikkelijk interessant te zijn!
Liefs uut Frankriek

Ruud

Jullie verhaal gelezen lijk me gezellig om dat ook eens mee te maken het Salsa dansen ,en voor Henk kroeglopen.Gefeliciteerd met jullie 38 jarig huwelijk.Maak er een mooie dag van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!